Bayilik sözleşmesinde bölge, hedef ve raf payı
Bayilik Sözleşmesinde Bölge
Bölge, bayilik sözleşmesinde bayinin satış yapabileceği coğrafi alanı tanımlar. Bu, markanın pazarını koruyarak, bayilerin rekabet etmelerini engeller.Hedef
Hedef, bayinin belirli bir dönem içinde ulaşması gereken satış miktarı veya gelir düzeyidir. Bu hedefler, bayinin performansını değerlendirmek için kullanılır.Raf Payı
Raf payı, bayinin ürünlerini belirli bir yerde ne kadar süreyle sergileyeceğini ifade eder. Bu paylaşım, ürünlerin görünürlüğünü ve satışını etkiler.- Bölge: Satış alanının sınırları.
- Hedef: Satış miktarı veya gelir hedefleri.
- Raf Payı: Ürünlerin raflarda sergilenme süresi.

Aynı kategoriden
- Nakit indirimleri ve erken ödeme programları nasıl tasarlanır?
- Banka kredisi başvurusunda istenen belgeler ve oran pazarlığı
- Şirketler neden hisse senedi ihracı yapar?
- Kan basıncınızı kontrol etmek için hangi yöntemleri kullanabilirsiniz?
- Anonim şirket açma maliyeti nedir?
- Fiyatlandırma: maliyet artı, değer odaklı ve rakip odaklı yöntemler
- Temel olarak bir şirketin nakit akışı nedir ve neden önemlidir?
- Şirket kapanış işlemleri nasıl yapılır?