e-Devlet destek talebi nasil acilir, canli destek var mi?
e-Devlet Destek Talebi Açma
e-Devlet platformunda destek talebi açmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:- e-Devlet kapısına giriş yapın.
- Ana sayfada \"Yardım\" bölümüne tıklayın.
- İlgilendiğiniz konuyu seçin veya arama kutusunu kullanarak sorunuzu yazın.
- Gerekli bilgi ve belgeleri tamamladıktan sonra talep formunu doldurun.
- Formu gönderdikten sonra size bir referans numarası verilecektir.
Canlı Destek Durumu
e-Devlet sisteminde canlı destek hizmeti bulunmamaktadır. Ancak, sıkça sorulan sorular sayfasını ziyaret ederek genel bilgi ve çözümler bulabilirsiniz. Ayrıca, e-Devlet hizmetleriyle ilgili sorun yaşadığınızda, ilgili kurumların iletişim kanallarını kullanarak destek alabilirsiniz.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- E-Devlet’ten KYK burs/ kredi başvurusu nasıl yapılır?
- E-Devlet üzerinden adli sicil kaydı nasıl alınır?
- Hayvan sahipligi ve mikrocip kayitlari e-Devlet uzerinden nasil gorulur?
- Profilim sayfasinda iletisim bilgileri ve bildirim tercihleri nasil guncellenir?
- Askerlik yoklama basvurusu, celp ve tecil islemleri nasil yapilir?
- Emlak vergisi ödemesi nasıl yapılır?
- E-Devlet’ten yoklama işlemleri nasıl yapılır?
- E-Devlet üzerinden e-Ruhsat alınabilir mi?
- Barkodlu belgeyi kurumlara nasil sunarim, gecerlik suresi var mi?
- IKamet izni ve ikamet belgesi islemleri e-Devlet ten nasil izlenir?
- E-Devlet’ten sürücü belgesi başvurusu nasıl yapılır?
- Mezuniyet ve diploma kayit dogrulama islemleri nasil yapilir?
- E-Devlet’ten e-arşiv fatura görüntüleme nasıl yapılır?
- Hata kodlari 500 504 veya sayfa acilmiyor durumunda ne yapmali?
- E-Devlet şifresi nereden alınır?
- e-Devlet te tedarikci ve kurum islemleri icin favorilerim listesi nasil kullanilir?
- E-Devlet iki aşamalı doğrulama nasıl açılır?
- Diploma sorgulaması nasıl yapılır?
- Aile destek odenekleri ve hak sahipligi sorgulamasi nasil yapilir?
- E-Devlet Aile Danışmanlığı Başvurusu Nedir?