E-Devlet’ten e-imza başvurusu nasıl yapılır?

E-Devlet’ten E-İmza Başvurusu Nasıl Yapılır?

E-Devlet üzerinden e-imza başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
  • E-Devlet sistemine giriş yapın. (TC Kimlik numaranız ve şifreniz ile)
  • Ana sayfada "Hizmetler" bölümüne gidin.
  • "Adalet Bakanlığı" seçeneklerini bulun.
  • "E-imza Başvurusu" hizmetini seçin.
  • Gerekli bilgileri doldurun.
  • Başvurunuzu tamamlayın ve onay bekleyin.
Başvurunuzun durumu, E-Devlet üzerinden görüntülenebilir. E-imzanız onaylandıktan sonra, belirtilen adrese teslim süreci başlar. Herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Cevap yazmak için lütfen .

E-Devlet’ten e-imza başvurusu nasıl yapılır?

🐞

Hata bildir

Paylaş