E-Devlet’ten noter randevusu nasıl alınır?

E-Devlet’ten Noter Randevusu Alma

E-Devlet üzerinden noter randevusu almak için şu adımları takip edebilirsiniz:
  • E-Devlet portalına giriş yapın. (Kimlik doğrulama gerekli)
  • Ana sayfada "Noter" bölümünü bulun.
  • Randevu almak istediğiniz noteri seçin.
  • Uygun tarih ve saati belirleyin.
  • Randevu talebinizi onaylayın.
  • Onay mesajını kaydedin veya alınan randevu bilgisini yazdırın.
E-Devlet'te işlem yaparken, kimlik bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olun. Randevuya gitmeden önce, gerekli belgeleri yanınıza almayı unutmayın.

Cevap yazmak için lütfen .

E-Devlet’ten noter randevusu nasıl alınır?

🐞

Hata bildir

Paylaş