E-Nabız’da acil durum bilgileri nasıl eklenir?
E-Nabız’da Acil Durum Bilgileri Ekleme
E-Nabız platformunda acil durum bilgilerinizi eklemek için şu adımları izleyebilirsiniz:- Telefon veya bilgisayar üzerinden E-Nabız uygulamasını açın.
- Giriş yapın.
- Ana sayfadaki "Acil Durum Bilgileri" sekmesine tıklayın.
- Gerekli alanları doldurun:
- Alerjiler
- Kronik hastalıklar
- İlaç kullanımları
- Acil durumda iletişim kurulacak kişi
- Bilgileri kaydedin.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Kan bağışı için şartlar nelerdir?
- Nefrit Nedir?
- Beyin tarama teknikleri nelerdir ve hangi durumlarda hangisi kullanılır?
- Kovid-19 aşıları hakkında bilgi almak istiyorum.
- Tıp alanında organ nakli nasıl gerçekleştirilir?
- Covid-19 Aşısının Etkili Olup Olmadığı Nasıl Test Ediliyor?
- Psikiyatri/psikolog randevusu nasıl alınır? Farklar ve belgeler
- COVID-19 aşıları ne zaman ve nasıl geliştirilmeye başlandı?
- MHRS telefonla randevu nasıl alınır?
- Emekli ilaç katkı payı öder mi?
- Aile hekimi değiştirme işlemi nasıl yapılır?
- Loğusa Humması
- Covid-19 aşısı olanlar ne zaman bağışıklık kazanmaya başlar?
- Aşı olanlar başkalarını korur mu?
- Covid-19 Aşısı Hakkında Güvenilir Bilgilere Nereden Ulaşabilirim?
- Kovid-19 aşısını yaptırdıktan sonra normal günlük aktivitelerime ne zaman geri dönebilirim?
- Koruyucu aşılar nasıl işler?
- Enfeksiyonların yayılmasını engellemek için hangi temel önlemleri almalıyız?
- Tahlil sonuçları ne zaman çıkar?
- Covid-19 aşısının nasıl çalıştığı hakkında bilgi alabilir miyim?