İkametgâh belgesi için ücret ödenir mi?
İkametgâh Belgesi Ücreti
İkametgâh belgesi almak için genellikle ücret ödenmez. Ancak, bazı durumlarda şu ücretler söz konusu olabilir:
- Belgenin düzenlendiği yerin politikaları.
- Online başvuruda varsa hizmet bedeli.
Belgeyi almak için gerekli kimlik ve başvuru belgelerini hazırlamanız yeterlidir. Ücret ile ilgili en güncel bilgiyi ikamet ettiğiniz yerin nüfus müdürlüğünden öğrenebilirsiniz.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- İkametgâh belgesi e-Devlet üzerinden kim adına alınabilir?
- e-Devlet üzerinden taşınma bildirimi yapılabilir mi?
- Engelli veya yaşlı bireyler için adres bildiriminde evde hizmet mümkün mü?
- Yabancı uyruklular için adres bildirimi ve istenen belgeler
- Paylaşımlı evde kiracıların adres kaydı nasıl yapılır?
- Adres değişikliğinde elektrik faturası yeterli olur mu?
- Toplu konut/site adreslerinde blok ve kapı numarası işleyişi
- Adres değişikliğini iptal etmek veya geri almak mümkün mü?
- Adres değişikliği için vekalet verilebilir mi?
- Adres kaydı bulunmayan kişiler için sosyal yardımlar nasıl etkilenir?
- Adres bilgileri e-Devlet’te güncel değilse ne yapılmalı?
- Adres beyanı sırasında imza gerekir mi?
- İkamet belgesinde hane halkı görünür mü? Kimler listelenir?
- Randevusuz adres değişikliği yapılabilir mi? İstisnalar var mı?
- Taşındıktan sonra hangi kurumlara adres bildirimi yapılmalı?
- e-Devlet’te ikamet adresi nasıl güncellenir?
- Ev sahibi onayı gerekir mi? Taahhütname süreci nasıl işler?
- Kirada oturan biri ikametgah adresini nasıl alır?
- Adres sisteminde isim hatası nasıl düzeltilir?
- İkamet izni olmadan adres kaydı yapılabilir mi?