İkametgâh belgesi kim adına alınabilir?
İkametgâh Belgesi Kim Adına Alınabilir?
İkametgâh belgesi, bir kişinin ikamet ettiği adresi resmi olarak belgeleyen bir dokümandır. Bu belge, çeşitli işlemler için gereklidir.İkametgâh belgesi aşağıdaki kişiler adına alınabilir:
- Kişi Kendisi: Birey, kendi ikametgâh belgesini alabilir.
- Aile Üyeleri: Ebeveynler, çocukları adına ikametgâh belgesi alabilir.
- Yetkili Temsilci: Üzerinde vekaletname bulunan bir kişi, başka birinin adına belge alabilir.
Belge alma işlemi için genellikle ikamet edilen adreste bulunan nüfus müdürlüğüne başvurulması gerekir.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Adres kodu (UAVT) olmadan işlem yapılabilir mi?
- Yeni adrese taşındıktan sonra ne kadar sürede bildirim yapılmalı?
- Toplu konut/site adreslerinde blok ve kapı numarası işleyişi
- Adres taşımada harç veya ücret var mı? Varsa nasıl ödenir?
- Yabancı uyruklular için adres bildirimi ve istenen belgeler
- Ehliyet ve kimlikte adres güncellenmeli mi?
- e-Devlet üzerinden taşınma bildirimi yapılabilir mi?
- Adres değişikliğinde taşınma tarihi ile bildirim tarihi nasıl uyumlu olmalı?
- Adres değişikliğinde cep telefonu faturası yeterli olur mu?
- Adres değişikliği e-Devlet’te gözükmüyorsa ne yapılmalı?
- İkametgah adresimi nasıl güncellerim?
- Adres kaydında bina/daire numarası hatası nasıl düzeltilir?
- Yabancıların adres değişikliği cezası nedir?
- Adrese bağlı hizmetler nelerdir?
- Aynı gün içinde adres taşıma mümkün mü? Zaman planı nasıl olmalı?
- e-Devlet üzerinden ikametgâh belgesi nasıl çıkarılır?
- UAVT Adres No nedir, nasıl öğrenilir ve nerede kullanılır?
- Adres bilgilerim yanlış görünüyor, ne yapmalıyım?
- Tapuda kayıtlı adres nasıl kontrol edilir?
- Adres değişikliğinde oturma izni etkilenir mi?