Iskur issizlik odenegi basvurusu e-Devlet uzerinden nasil yapilir?
İşkur İşsizlik Ödeneği Başvurusu e-Devlet Üzerinden Nasıl Yapılır?
İşkur işsizlik ödeneği başvurusu, e-Devlet üzerinden kolayca yapılabilir. Aşağıdaki adımları izleyerek başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz:
- e-Devlet Şifresi Alın: Eğer daha önce e-Devlet şifreniz yoksa, PTT şubesinden alabilirsiniz.
- e-Devlet Sistemine Giriş Yapın: e-Devlet portalına girerek kimliğinizi doğrulayın.
- Kurumu Seçin: Arama kısmına \"İŞKUR\" yazarak Türkiye İş Kurumu sayfasına gidin.
- Başvuru Sekmesine Gidin: İşsizlik sigortası başvuru seçeneklerini bulun.
- Formu Doldurun: Gerekli bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurun.
- Belgeleri Yükleyin: Gerekli belgeleri sisteme yükleyin.
- Başvuruyu Tamamlayın: Son olarak başvurunuzu onaylayarak tamamlayın.
Başvurunuzun durumu ile ilgili bilgi almak için aynı sayfadan takip edebilirsiniz.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- e-Devlet te tedarikci ve kurum islemleri icin favorilerim listesi nasil kullanilir?
- Emekli maaşı kesilirse ne yapılır?
- E-Devlet’ten HGS/OGS bakiye sorgulama nasıl yapılır?
- E-Belediye nedir ve nasıl kullanılır?
- Trafik cezası sorgulaması nasıl yapılır?
- İşe giriş bildirgesi E-Devlet’te nerede?
- Sağlık provizyonu nedir?
- Aile destek odenekleri ve hak sahipligi sorgulamasi nasil yapilir?
- İmar durumu sorgulaması nasıl yapılır?
- COVID-19 aşısı için randevu nasıl alınabilir?
- E-Devlet üzerinden adli sicil kaydı nasıl alınır?
- BTK uzerinden uzerime kayitli hatlar nasil sorgulanir?
- E-Devlet’ten araç plaka sorgulama nasıl yapılır?
- T.C. kimlik kartı yenileme ücreti ne kadar?
- Barkodlu belgeyi kurumlara nasil sunarim, gecerlik suresi var mi?
- UETS e-Tebligat bildirim ayarlari ve bildirim kanallari nasil guncellenir?
- FAST sistemi nedir, nasıl kullanılır?
- COVID-19 aşısı için randevu nasıl alınır?
- E-Mahkeme sistemi nedir?
- Belgelerim arsivi nedir, sureli belgelerin gecerlilik kontrolu nasil yapilir?