MHRS ve E-Nabız sorunlarında teknik destek kanalları
MHRS ve E-Nabız Sorunlarında Teknik Destek Kanalları
MHRS Teknik Destek Kanalları
- Telefon Desteği: 182 numaralı çağrı merkezini arayarak yardım alabilirsiniz.
- Web Sitesi: MHRS web sitesi üzerinden \"İletişim\" kısmını kullanarak sorun bildirebilirsiniz.
- Sosyal Medya: MHRS’nin resmi sosyal medya hesapları üzerinden destek alabilirsiniz.
E-Nabız Teknik Destek Kanalları
- Telefon Desteği: 182 numaralı çağrı merkezini arayarak E-Nabız ile ilgili sorunlarınızı iletebilirsiniz.
- Web Sitesi: E-Nabız web sitesinde bulunan \"Yardım\" bölümünden bilgi alabilirsiniz.
- Sosyal Medya: E-Nabız’ın resmi sosyal medya hesapları üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Eczanelerde reçetesiz satılan vitamin takviyeleri hangi durumlarda kullanılmalı?
- Kan bağışı nasıl yapılır?
- Kan basıncı değerleri nasıl yorumlanır?
- Beyin Taramaları Nörolojik Hastalıkları Teşhis Etmek İçin Ne Kadar Güvenilir?
- Aşı olmanın önemi nedir?
- E-Nabız’dan rapor nasıl indirilir?
- Diyastaz Nedir?
- Patoloji Nedir?
- Hematoloji Nedir?
- Aile hekiminde sağlık raporu ücreti var mı?
- Aşı yaptırmayan insanlar toplum sağlığını nasıl etkiler?
- Yağlar vücudumuzda nasıl enerjiye dönüşür?
- Covid-19 aşılarının farklı türleri arasındaki farklar nelerdir?
- Neşter Nedir?
- Koruyucu aşılar nelerdir?
- EKG nedir ve nasıl değerlendirilir?
- Koronavirüs aşısı ne zaman etkili olmaya başlar?
- COVID-19 aşısı güvenli midir?
- Koronavirüs belirtileri nelerdir?
- Kan basıncını düşük tutmanın yolları nelerdir?