Nüfus müdürlüğüne adres bildirimi için hangi belgeler gerekir?
Nüfus Müdürlüğüne Adres Bildirimi İçin Gerekli Belgeler
Nüfus müdürlüğüne adres bildirimi yapabilmek için aşağıdaki belgelerin temin edilmesi gerekmektedir:- Kimlik Belgesi: T.C. kimlik kartı, pasaport veya sürücü belgesi.
- Adres Belgesi: Yeni adresin tapu belgesi, kira sözleşmesi veya resmi bir belgede yer alıyorsa o belge.
- Başvuru Formu: Nüfus müdürlüğünden temin edilecek adres bildirim formu.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Ev sahibi adres bildirmek zorunda mı?
- E-Devlet’ten adres değişikliği yapılır mı?
- Adres kodu (UAVT) olmadan işlem yapılabilir mi?
- Kiralık evde adres değişikliği nasıl yapılır?
- İkametgah adresimi nasıl güncellerim?
- Adres değişikliği için eş rızası gerekir mi?
- Adres değişikliği sonrası sosyal yardım başvurusu nasıl yapılır?
- Aynı adreste birden fazla kişi kayıtlı olabilir mi?
- Adres değişikliğinde kimler bildirim yapmak zorundadır?
- Adres değişikliği sonrasında ikamet belgesi yenilenir mi?
- Yeni eve taşınmadan önce yapılması gereken işlemler nelerdir?
- İkametgah belgesi nerelerde kullanılır?
- Yurt dışına taşınırken adres kapatma ve bildirim işlemleri
- İkamet belgesinde hane halkı görünür mü? Kimler listelenir?
- Başkasının adresine taşınmak için izin gerekir mi?
- e-Devlet’te ikamet adresi nasıl güncellenir?
- Adres hareket dökümü nasıl alınır ve nerelerde kullanılır?
- e-Devlet üzerinden taşınma bildirimi yapılabilir mi?
- Adresim yanlış mahallede görünüyor, nasıl düzeltilir?
- Muhtarlıktan ikametgah belgesi nasıl alınır?