Tüketici şikayeti nereye yapılır?

Tüketici Şikayeti Nerelere Yapılır?

Tüketici şikayetleri için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
  • Tüketici Hakem Heyetleri: İlgili illerde bulunan bu heyetler, tüketici şikayetlerini değerlendirir.
  • Ticaret Bakanlığı: Tüketici sorunlarıyla ilgili online şikayet formu doldurulabilir.
  • İlgili Firma İletişimi: Öncelikle satın alınan ürün veya hizmetin satıcı firmasıyla iletişime geçilebilir.
  • Mahkemeler: Eğer diğer yollarla çözüm bulamazsanız, ilgili mahkemelerde dava açabilirsiniz.
Şikayet sürecine başlamadan önce, gereken belgelerin (fatura, garanti belgesi vb.) hazır olduğundan emin olunması önemlidir.

Cevap yazmak için lütfen .

Tüketici şikayeti nereye yapılır?

🐞

Hata bildir

Paylaş