Upselling nedir?
Upselling Nedir?
Upselling, bir müşteriye mevcut bir ürün veya hizmetin daha pahalı, daha kaliteli veya ek özelliklere sahip bir versiyonunu satma stratejisidir. Bu, işletmelerin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama amaçlarına hizmet eder.- Müşteriyi daha yüksek fiyatlı bir ürün almaya ikna etmek.
- Mevcut alışveriş esnasında ek değer sunmak.
- Müşteri deneyimini geliştirmek.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Kargo ücreti nasıl hesaplanır? Desi ve hacim ağırlığı örnekleri
- E-posta pazarlama neden önemlidir?
- Ödeme güvenliği nasıl sağlanır?
- E-ticarette müşteri sadakati nasıl sağlanır?
- Yurtdışına satışta vergi muafiyeti var mı?
- Ödeme sağlayıcı seçimi: oranlar, payout süresi ve entegrasyon
- Kan basıncı nasıl düşürülebilir?
- Robotik mühendisliğinde sensörlerin işlevleri nasıl belirlenir?
- SKU kodlama ve ürün hiyerarşisi (master/child) nasıl tasarlanır?
- PayTR nedir ve nasıl kullanılır?
- Fatura kesmeyen satıcıya ceza var mı?
- Satış tahmini ve talep planlama nasıl yapılır?
- ABC analizi ve güvenli stok (safety stock) nasıl hesaplanır?
- Kapıda ödeme avantajları nelerdir?
- Cross-sell ve upsell önerileri için widget ve bloklar nasıl kurgulanır?
- Magento nedir?
- E-ticarette müşteri hizmetleri nasıl olmalı?
- Teslimat süresi (SLA) nasıl yönetilir, gecikmelerde iletişim şablonu
- Sezonluk kampanya takvimi nasıl hazırlanır? Özel günler listesi
- RMA (iade yetki) süreci ve iade kargo etiketleri nasıl yönetilir?