E-Devlet’te e-imza ile işlem nasıl yapılır?
E-Devlet\'te E-İmza ile İşlem Yapma
E-Devlet platformunda e-imza kullanarak işlem yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:- E-Devlet Şifresi Edinin: Eğer daha önce e-Devlet şifresi almadıysanız, PTT şubesinden kimliğinizle birlikte başvurarak şifre almanız gerekir.
- E-İmza Sertifikasını Temin Edin: Bir sertifika sağlayıcısından e-imza hizmeti alın. Yasal bir e-imza sertifikasına sahip olmanız gerekiyor.
- Tarayıcıyı Hazırlayın: E-Devlet sistemini tarayıcınızda açın. E-imzanızı kullanacağınız için tarayıcınızın dijital imza desteğini kontrol edin.
- Giriş Yapın: E-Devlet kapısına kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapın.
- E-İmza ile Onaylayın: İlgili hizmete girdiğinizde, e-imzanızı seçerek onay işlemini gerçekleştirin. E-imza cihazınızı kullanarak süreci tamamlayın.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Mezuniyet belgesi nasıl alınır?
- E-Devlet’ten COVID-19 aşı kartı nasıl alınır?
- Sağlık provizyonu nedir?
- E-Devlet üzerinden emeklilik sorgulama nasıl yapılır?
- Egitmen sertifika ve egitim katilim belgeleri nasil dogrulanir?
- E-Devlet’ten alınan belgeler geçerli midir?
- E-Devlet’te kurum hatası mesajı ne anlama gelir?
- E-Devlet’ten noter satış işlemleri nasıl yapılır?
- E-Hac ve umre basvurulari bilgi ekranlari nasil kullanilir?
- Sigorta prim gün sayısı nasıl öğrenilir?
- Ehliyet yenileme başvurusu nasıl yapılır?
- E-Devlet’te öğrenci sınav sonuçları nasıl görüntülenir?
- E-Devlet’ten yetim aylığı başvurusu nasıl yapılır?
- E-Devlet’ten malullük aylığı başvurusu nasıl yapılır?
- E-Devlet’ten tarım destek başvurusu nasıl yapılır?
- Surucu belgesi ceza puani ve ceza bilgileri nasil sorgulanir?
- E-Devlet’ten sosyal yardım sorgulama nasıl yapılır?
- FAST sistemi nedir, nasıl kullanılır?
- Giriş denemesi limiti var mı?
- E-Devlet te vekaletle islem yapilabilir mi, yakini adina nasil hareket edilir?