Emeklilik başvurusu e-Devlet’ten nasıl yapılır?
Emeklilik Başvurusu e-Devlet\'ten Nasıl Yapılır?
Emeklilik başvurusu yapmak için e-Devlet sistemini kullanabilirsiniz. Aşağıdaki adımları izleyerek başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.- e-Devlet Hesabınıza Giriş Yapın: T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle e-Devlet kapısına giriş yapın.
- Hizmetler Arasında Arama Yapın: Ana sayfadaki arama çubuğuna \"Emeklilik Başvurusu\" yazın.
- SGK Emeklilik Başvuru Sayfasını Seçin: Çıkan sonuçlar arasından Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) emeklilik başvurusunu seçin.
- Gerekli Bilgileri Doldurun: Formda istenen bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurun.
- Belgeleri Ekleyin: Gerekli belgeleri sisteme yükleyin. Bu belgeler genellikle kimlik ve sigorta bilgilerini içerir.
- Başvuruyu Tamamlayın: Son adımda başvurunuzu onaylayın ve işlem tamamlandığında sistem size bir bilgi verecektir.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Emeklilik için “gün sayım” nasıl doğrulanır? 4A/4B/4C hizmet dökümü
- Bireysel Emeklilik Sigortası (BES) ne işe yarar?
- Emeklilik maaşı nasıl hesaplanır?
- Engelli emekliliği şartları nelerdir?
- 2008 reformunun emekli aylıklarına etkisi nedir?
- Emekli maaşı e-Devlet görüntüleme ve barkodlu belge alma
- Eksik günleri tamamlama: isteğe bağlı, borçlanma ve ihya seçenekleri
- 4C emekliliği nedir?
- Emeklilik dilekçesi verdikten sonra vazgeçmek mümkün mü?
- SGK borçlanması nedir?
- Malulen emeklilik nedir?
- Emekli aylığı bağlama talebi nasıl geri çekilir?
- Emekli maaşına ek ödeme ne zaman yapılır?
- Askerlik borçlanmasında azami süre nedir?
- Emekliler için ücretsiz tatil imkanı var mı?
- Emeklilikte ikinci maaş mümkün mü?
- Bağ-Kur emekliliğinde erken çıkış var mı?
- SSK (4A) için prim gün şartı ve sigortalılık süresi kaç yıldır?
- Emeklilik başvurusu nereye yapılır?
- Emeklilik sonrası hayat: ikinci kariyer ve gönüllülük seçenekleri