Hedef ve KPI belirleme: başarıyı hangi metriklerle ölçeriz?
Hedef ve KPI Belirleme
Başarıyı ölçmek için belirli metrikler kullanmak, hedeflerinize ulaşmanızı sağlar. Metrikler, iş süreçlerinin etkinliğini izlemek için önemlidir.Başarıyı Ölçmek İçin Kullanabileceğiniz KPI\'lar
- Satış Geliri: Toplam gelir artışını izler.
- Müşteri Edinme Maliyeti (CAC): Yeni bir müşteri kazanmanın maliyetini gösterir.
- Müşteri Yaşam Boyu Değeri (LTV): Bir müşteriden elde edilecek toplam gelir tahminidir.
- Dönüşüm Oranı: Potansiyel müşterilerin gerçek müşteriye dönüşme yüzdesidir.
- İşletme Karlılığı: Gelir ve gider arasındaki farkı ölçer.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Lansman etkinliği nasıl organize edilir?
- Seminer ve konferans farkı nedir?
- Etkinlik planlarken ilk adım ne olmalı?
- Online etkinlik kaydı nasıl yapılır?
- Etkinlikte kriz iletişimi nasıl sağlanır?
- Kültürel etkinlik planlama nasıl yapılır?
- Tuvalet kapasitesi, temizlik periyodu ve sarf malzemeleri planı
- Tüketici enflasyonunu nasıl azaltabiliriz?
- Dijital etkinliklerde teknik arızalar nasıl önlenir?
- Kripto para birimleri yatırım yapmak için güvenli mi?
- Profesyonel etkinlik planlayıcısı ne iş yapar?
- Prova günü teknik kontrol listesi nasıl hazırlanır?
- Ücretsiz etkinlik mi, ücretli etkinlik mi yapılmalı?
- Kalabalik kontrolu ve bariyer planlamasi nasil yapilir?
- Fotograf video cekim briefi ve cekim listesi nasil hazirlanir?
- Teklif toplama ve karsilastirma icin nasil bir tablo kullanmali?
- Etkinlik geri bildirimleri nasıl değerlendirilir?
- İçecek planı: kişi başı tüketim tahmini ve servis modeli
- Davetli profili nasil cikartilir ve personae nasil kullanilir?
- Sosyal medya canlı yayın ve içerik planı nasıl kurgulanır?