İkametgâh belgesi için ücret ödenir mi?
İkametgâh Belgesi Ücreti
İkametgâh belgesi almak için genellikle ücret ödenmez. Ancak, bazı durumlarda şu ücretler söz konusu olabilir:
- Belgenin düzenlendiği yerin politikaları.
- Online başvuruda varsa hizmet bedeli.
Belgeyi almak için gerekli kimlik ve başvuru belgelerini hazırlamanız yeterlidir. Ücret ile ilgili en güncel bilgiyi ikamet ettiğiniz yerin nüfus müdürlüğünden öğrenebilirsiniz.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Yerleşim yeri adresi ile diğer adres arasındaki fark nedir?
- E-Devlet adres taşıma başvurusu reddedilirse ne yapmalı?
- Afet sonrası geçici barınma alanlarında adres kaydı nasıl olur?
- İkametgâh belgesinde Türkçe karakter (ç, ğ, ş) sorunu olursa ne yapmalı?
- Taşınma öncesi ve sonrası adres kontrol listesi nasıl olmalı?
- Kiracının adres kaydı ev sahibine görünür mü?
- Adres değişikliğini noter bildirir mi?
- Adres değişikliği sonrasında ikamet belgesi yenilenir mi?
- Kargo ve kurye firmalarında adres doğruluğunu artırmak için ipuçları
- Mavi Kart sahiplerinin adres bildirimi nasıl yapılır?
- Adres değişikliği sonrası internetten sorgulama nasıl yapılır?
- İkamet izni olmadan adres kaydı yapılabilir mi?
- Yenilenen cadde/mahalle isimleri e-Devlet’e ne zaman yansır?
- Adreste fiilen oturmayan kişi nasıl düşürülür?
- İkametgâh belgesini üçüncü kişi için almak mümkün mü?
- Koruma/uzaklaştırma kararı varsa adres bilgisi nasıl korunur?
- Vergi dairesi ve e-Arşiv fatura adresi güncellemesi adımları
- İl içi ve il dışı adres taşıma arasındaki farklar nelerdir?
- Nüfus müdürlüğü adres değişikliği sonrası belge verir mi?
- Yerleşim yeri belgesi ile ikametgâh belgesi aynı şey mi?