Terhis sonrası işsizlik ödeneği başvurusu nasıl yapılır?

Terhis Sonrası İşsizlik Ödeneği Başvurusu

Terhis olduktan sonra işsizlik ödeneği almak için aşağıdaki adımları izlemelisiniz:
  • Başvuru Süresi: Terhis tarihinden itibaren 30 gün içinde başvurmalısınız.
  • Gerekli Belgeler:
    • Nüfus cüzdanı veya kimlik belgesi
    • Askerlik terhis belgesi
    • SGK hizmet dökümü
  • Başvuru Yöntemleri:
    • İşçi alım belgeleri için İŞKUR\'un internet sitesi üzerinden online başvuru yapabilirsiniz.
    • En yakın İŞKUR müdürlüğüne şahsen başvurabilirsiniz.
  • Başvurunun Değerlendirilmesi: Başvurunuz incelenecek ve uygun görülmesi halinde ödeneğiniz bağlanacaktır.
Yukarıdaki adımları izleyerek işsizlik ödeneği başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

Cevap yazmak için lütfen .

Terhis sonrası işsizlik ödeneği başvurusu nasıl yapılır?

🐞

Hata bildir

Paylaş