Yerleşim yeri belgesi (ikametgâh) nasıl alınır? E-Devlet ve nüfus müdürlüğü

Yerleşim Yeri Belgesi (İkametgâh) Alma Yöntemleri

E-Devlet Üzerinden Alma

E-Devlet sistemi üzerinden yerleşim yeri belgesi almak oldukça pratik ve hızlıdır. Aşağıdaki adımları izleyerek belgenizi alabilirsiniz:

  • E-Devlet portalına giriş yapın.
  • Arama kısmına \"İkametgâh Belgesi\" yazın.
  • Hizmet bağlantısına tıklayın.
  • Kimlik doğrulaması yaparak belgenizi görüntüleyin veya print alın.

Nüfus Müdürlüğü Üzerinden Alma

Nüfus müdürlüğünden yerleşim yeri belgesi almak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

  • Bulunduğunuz il veya ilçedeki Nüfus Müdürlüğü\'ne gidin.
  • Gerekli belgeleri (kimlik belgesi) yanınıza alın.
  • Belge talep formunu doldurun.
  • Görevli personelden onay alarak belgenizi edinin.

Her iki yöntem de geçerlidir ve ihtiyaç duyduğunuzda size kolaylık sağlar.


Cevap yazmak için lütfen .

Yerleşim yeri belgesi (ikametgâh) nasıl alınır? E-Devlet ve nüfus müdürlüğü

🐞

Hata bildir

Paylaş