SGK isyeri tescil ve sube ekleme islemleri e-Devlet te nasil yapilir?

SGK İş Yeri Tescil ve Şube Ekleme İşlemleri

SGK iş yeri tescil ve şube ekleme işlemleri e-Devlet üzerinden aşağıdaki adımlarla gerçekleştirilebilir:
  • e-Devlet sistemine giriş yapın.
  • Arama kısmına “SGK İş Yeri Tescil” yazın.
  • Açılan sayfada gerekli bilgileri doldurun.
  • Şube eklemek için “Şube Ekle” bölümüne gidin.
  • İlgili bilgileri girerek işlemi tamamlayın.
İşlemler sırasında ihtiyaç duyabileceğiniz belgeler:
  • Kimlik bilgileri
  • İş yeri adres bilgileri
  • Faaliyet alanı bilgileri
Herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, SGK\'nın resmi web sitesinden veya iletişim hattından destek alabilirsiniz.

Cevap yazmak için lütfen .

SGK isyeri tescil ve sube ekleme islemleri e-Devlet te nasil yapilir?

🐞

Hata bildir

Paylaş