SGK isyeri tescil ve sube ekleme islemleri e-Devlet te nasil yapilir?
SGK İş Yeri Tescil ve Şube Ekleme İşlemleri
SGK iş yeri tescil ve şube ekleme işlemleri e-Devlet üzerinden aşağıdaki adımlarla gerçekleştirilebilir:- e-Devlet sistemine giriş yapın.
- Arama kısmına “SGK İş Yeri Tescil” yazın.
- Açılan sayfada gerekli bilgileri doldurun.
- Şube eklemek için “Şube Ekle” bölümüne gidin.
- İlgili bilgileri girerek işlemi tamamlayın.
- Kimlik bilgileri
- İş yeri adres bilgileri
- Faaliyet alanı bilgileri
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Iki asamali dogrulama nasil acilir, SMS ve OTP uygulamalari nasil eklenir?
- Arac muayene randevusu ve muayene gecmisi sorgulama nasil yapilir?
- e-Devlet te barkodlu belge nedir, nasil olusturulur ve indirilir?
- E-Devlet’ten IMEI sorgulama nasıl yapılır?
- E-Devlet’ten COVID-19 aşı kartı nasıl alınır?
- Adli yardım başvurusu nasıl yapılır?
- Evrak takip ve basvuru durum sorgulama ekranlari nasil bulunur?
- PTT UETS e-Tebligat basvurusu ve tebligatlari goruntuleme nasil yapilir?
- E-Devlet Aile Danışmanlığı Başvurusu Nedir?
- 4B Bagkur ve 4C Emekli Sandigi hizmet dokumleri nasil alinir?
- MERSIS uzerinden sirket kurulusu icin e-Devlet adimlari nelerdir?
- E-Devlet kimlik doğrulama sistemi nasıl çalışır?
- Yurt başvurusu nasıl yapılır?
- E-Devlet’ten boşanma kararı nasıl görüntülenir?
- e-Devlet destek talebi nasil acilir, canli destek var mi?
- E-Devlet üzerinden emeklilik sorgulama nasıl yapılır?
- Sehit gazi yakini haklari ve basvuru sorgulamalari nasil yapilir?
- Elektrik faturasını e-Devlet’ten öğrenebilir miyim?
- SGK 4A Hizmet Dokumu nasil indirilir, prim gunleri nasil gorulur?
- Eczane ilac kullanim raporlari ve muafiyet bilgilerinin goruntulenmesi nasil yapilir?