Abonelikte iletişim tercihlerimi (KVKK) nasıl güncellerim?
Abonelikte İletişim Tercihlerinin Güncellenmesi
KVKK kapsamında iletişim tercihlerinizi güncellemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:- Hesaba Giriş Yapın: Abonelik yaptığınız platformun web sitesine gidin ve hesabınıza giriş yapın.
- Ayarlar Bölümünü Bulun: Kullanıcı hesabı ayarlarına ya da profil sayfanıza gidin.
- İletişim Tercihleri: \"İletişim\", \"Haberleşme\" veya \"Gizlilik\" sekmesini arayın.
- Tercihlerinizi Güncelleyin: Almak istediğiniz iletişim türlerini (e-posta, SMS, telefon) seçin veya iptal edin.
- Değişiklikleri Kaydedin: Yapmış olduğunuz değişiklikleri onaylayarak kaydedin.
Eğer platform üzerinden güncelleme yapmada zorluk yaşıyorsanız, müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek de bir alternatif olabilir.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Kurumsal GSM hatlarında hat yetkilisi nasıl atanır?
- Elektrik, su ve doğalgaz faturalarını tek ekranda takip etmek için pratik yollar
- Toplu sözleşme/çoklu lokasyon abonelik yönetimi nasıl yapılır?
- Sayaç okuma periyodu değiştirilebilir mi?
- Doğalgaz aboneliğini nasıl başlatırım?
- Vefat sonrası abonelik devri için gerekenler nelerdir?
- Otomatik ödeme tarihini nasıl değiştirebilirim?
- Kiracı çıkarken hangi abonelikleri kapatmalı, sayaç teslimi nasıl yapılır?
- İkili anlaşma ile tedarikçi değiştirme nasıl yapılır?
- Elektrik aboneliği kapatma işlemleri nasıl yapılır?
- LinkedIn profilimdeki başlık nasıl etkili bir şekilde güncellenebilir?
- Kredi kartı ile otomatik ödeme güvenli midir?
- E-fatura nedir?
- İnternet nakil sürecinde cayma bedeli doğar mı? Aynı ISS içinde geçiş
- Mobil veri aşım ücreti nasıl engellenir?
- CGNAT nedir, port yönlendirme ve uzaktan erişime etkisi?
- Kurumsal internet SLA nedir, nasıl talep edilir?
- Apartmanda ortak alan elektrik/su sayaçları ve gider paylaşımı nasıl yapılır?
- Tüketici Hakem Heyeti’ne nasıl başvurulur?
- Elektrik gücü (kW) artırma/azaltma işlemi nasıl yapılır?