E-Devlet’ten noter randevusu nasıl alınır?
E-Devlet’ten Noter Randevusu Alma
E-Devlet üzerinden noter randevusu almak için şu adımları takip edebilirsiniz:- E-Devlet portalına giriş yapın. (Kimlik doğrulama gerekli)
- Ana sayfada "Noter" bölümünü bulun.
- Randevu almak istediğiniz noteri seçin.
- Uygun tarih ve saati belirleyin.
- Randevu talebinizi onaylayın.
- Onay mesajını kaydedin veya alınan randevu bilgisini yazdırın.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- E-Devlet mobil giriş güvenli midir?
- E-Devlet’ten elektronik tebligat başvurusu nasıl yapılır?
- E-Devlet’ten ehliyet yenileme işlemi nasıl yapılır?
- Eğitim burs başvurusu nasıl yapılır?
- COVID-19 aşısı için randevu nasıl alınabilir?
- Parsel ve tasinmaz sorgulama e-Devlet uzerinden nasil yapilir?
- Yeni kimlik kartı başvurusu nasıl yapılır?
- E-Devlet’ten sağlık raporu alınabilir mi?
- SGK borcu nasıl ödenir?
- Trafik sigortası sorgulaması nasıl yapılır?
- E-Devlet’ten tapu harcı ödenebilir mi?
- UYAP Vatandas durusma ve dosya sorgulama nasil yapilir?
- E-Devlet’te araç sorgulama nasıl yapılır?
- Ehliyet yenileme randevusu ve gerekli belgeler nasil kontrol edilir?
- IKamet izni ve ikamet belgesi islemleri e-Devlet ten nasil izlenir?
- Engelli raporu ve engelli kimlik karti bilgilerinin goruntulenmesi nasil olur?
- E-Devlet’ten öğrenci belgesi nasıl alınır?
- E-Devlet’ten engelli kimlik kartı başvurusu nasıl yapılır?
- E-Devlet’ten kira kontratı doğrulaması yapılır mı?
- e-Devlet te tek oturumla birden fazla kurum islemi nasil siralanir?