Emeklilik başvurusu için gerekli belgeler nelerdir?

Emeklilik Başvurusu için Gerekli Belgeler

Emeklilik başvurusu yapmadan önce bazı belgelerin hazırlanması gerekmektedir. İşte genel olarak gereken belgeler:
  • Kimlik Belgesi: Nüfus cüzdanı veya pasaport fotokopisi.
  • SGK Hizmet Dökümü: Çalışma süresi ve prim günlerini gösteren belge.
  • İş Tenzi̇li Belgesi: İşten ayrılma tarihini gösteren belge (varsa).
  • Son 3 Aydan Dönem Belgesi: İşveren tarafından düzenlenmiş son 3 aya ait maaş bordrosu.
  • Emeklilik Talep Dilekçesi: Emeklilik talebinizi belirtir dilekçe.
Bu belgeler, genel olarak her kurumda geçerli olsa da, bireysel durumunuza bağlı olarak ek belgeler de talep edilebilir. Başvurunuzu yapmadan önce ilgili kurumu kontrol etmek faydalı olacaktır.

Cevap yazmak için lütfen .

Emeklilik başvurusu için gerekli belgeler nelerdir?

🐞

Hata bildir

Paylaş