Emeklilik başvurusu için gerekli belgeler nelerdir?
Emeklilik Başvurusu için Gerekli Belgeler
Emeklilik başvurusu yapmadan önce bazı belgelerin hazırlanması gerekmektedir. İşte genel olarak gereken belgeler:- Kimlik Belgesi: Nüfus cüzdanı veya pasaport fotokopisi.
- SGK Hizmet Dökümü: Çalışma süresi ve prim günlerini gösteren belge.
- İş Tenzi̇li Belgesi: İşten ayrılma tarihini gösteren belge (varsa).
- Son 3 Aydan Dönem Belgesi: İşveren tarafından düzenlenmiş son 3 aya ait maaş bordrosu.
- Emeklilik Talep Dilekçesi: Emeklilik talebinizi belirtir dilekçe.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Bireysel emeklilik sigortası nedir ve nasıl fayda sağlar?
- Emekli aylığı bağlandıktan sonra aynı işyerinde devam edebilir miyim?
- E-Devlet’ten 4A emekli aylık bilgisi nasıl öğrenilir?
- Bağkur dondurma ve yeniden başlatma işlemleri adım adım
- Erken emeklilikte maaş farkı olur mu?
- Bağ-Kur emekli maaşı nasıl hesaplanır?
- Emeklilik sistemi değişecek mi?
- Emekli maaşı nasıl hesaplanır?
- Emekli maaşı kesilmeden çalışmak mümkün mü?
- Memurlar için erken emeklilik var mı?
- Memur emekliliğinde derece-kademe ve ek gösterge maaşı nasıl etkiler?
- Emekli maaşı zam oranları nasıl belirlenir?
- İsteğe bağlı sigortalılıkla emeklilik nasıl olur?
- Emeklilik prim günü nasıl öğrenilir?
- Doğum borçlanmasında en fazla kaç çocuk için borçlanılabilir?
- Emeklilikte ikamet değişikliği bildirilmezse ceza var mı?
- Emekliler toplu taşıma indirimi alabilir mi?
- Emekli yakını sağlık hizmeti alabilir mi?
- Emeklilik planlaması nasıl yapılır?
- Emekli Sandığı (4C) emeklilik şartları ve hizmet süresi nasıl işler?