İhbar süresi nedir ve kaç haftadır?
İhbar Süresi Nedir?
İhbar süresi, bir çalışanın işten ayrılmadan önce işverene veya işverenin çalışana bildirimde bulunması gereken süreyi ifade eder. Bu süre, iş sözleşmesinin sona ermesi için tarafların birbirine bilgi vermesine olanak tanır.İhbar Süresinin Süresi
İhbar süresi, çalışanın iş yerinde ne kadar süre çalıştığına göre değişir. Genel olarak şu şekildedir:- 6 aydan az çalışanlar için: 2 hafta
- 6 ay - 1.5 yıl çalışanlar için: 4 hafta
- 1.5 yıl - 3 yıl çalışanlar için: 6 hafta
- 3 yıldan fazla çalışanlar için: 8 hafta
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Meslek değiştirmenin zorlukları nelerdir?
- Kariyer basamaklarında ilerleme stratejileri nelerdir?
- İş sözleşmesi türleri nelerdir? (belirli-belirsiz-kısmi)
- İş gorusmelerinde etkili özgeçmiş nasıl hazırlanır?
- İş fikri nasıl bulunur?
- Kariyer planlama ve gelişimde mentorluk nasıl önemli bir rol oynar?
- Kariyer planlama sürecinde networking nasıl etkili şekilde kullanılabilir?
- Yan haklar ve esnek faydalar nasıl pazarlık edilir?
- Home office ergonomisi nasıl sağlanır?
- Stresli mülakatta sakin kalma ve yeniden odaklanma teknikleri
- Çalışma hayatında mentorluk nedir?
- İş değiştirme zamanının geldiğini gösteren işaretler nelerdir?
- Kariyer hedefleri için OKR nasıl yazılır? Örnekler
- Girişimcinin Başlıca Özellikleri
- Pazartesi Sendromundan Kurtulmanın 5 Yolu
- İş kazası bildirimi nasıl yapılır? Haklarım neler?
- Linkedin Ücretli mi?
- Şirket içi rotasyon ve görev değişikliği nasıl talep edilir?
- İş başvurusunda öne çıkmanın yolları nelerdir?
- Is dunyasinda iletisim ve geri bildirim sureclerini daha etkili hale getirmenin en iyi yollari nelerdir?