İş görüşmesinden sonra teşekkür maili yazmak gerekir mi?
İş Görüşmesinden Sonra Teşekkür Mektubu Göndermenin Önemi
İş görüşmesinden sonra teşekkür maili yazmak, profesyonel bir davranış olarak kabul edilir. Bu, adayın ilgisini ve saygısını gösterir.Neden Teşekkür Maili Gönderilmeli?
- İlgiyi Göstermek: Görüşmenin ardından ilgiyi sürdürdüğünüzü ifade eder.
- Teşekkür Etmek: Size zaman ayıran görüşmecilere teşekkür etmenin iyi bir adettir.
- Hatırlanma: Adaylık sürecinde sizi başka adaylardan ayıran bir izlenim bırakır.
Teşekkür Mailinde Neler Olmalı?
- Kısa ve Öz: Mesajın fazla uzun olmamasına dikkat edin.
- Kişisel Dokunuş: Görüşmede konuşulan bazı konulara atıfta bulunun.
- İletişim Bilgileri: İhtiyaç duyulursa size ulaşabilecekleri bilgileri ekleyin.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Yazılım testleri olmadan ürün yayınlamak neden riskli olabilir?
- Linkedin Ücretli mi?
- Proje sunum teknikleri nelerdir?
- İş yerinde dijital dönüşüm nedir?
- İş görüşmesinde maaş beklentisi nasıl söylenir?
- İş görüşmelerinde hangi soruları sormalıyım?
- İş ilanı okuma: zorunlu nitelik ile tercih edilen nitelik ayrımı
- Satış pozisyonu için hedef ve kotalar CV’de nasıl anlatılır?
- LinkedIn’de “Hakkında” bölümünü etkileyici yazmak için ipuçları
- Freelance çalışmaya nasıl başlanır?
- Yazılım geliştirme sürecinde testler nasıl oluşturulur?
- Geri bildirim vermenin ve almanın en iyi yöntemleri nelerdir?
- İş dünyasında zaman yonetimini gelistirmek icin en etkili yöntemler nelerdir?
- Geçici görevlendirme başvurusu nasıl yapılır?
- Yurt dışında iş bulma yolları nelerdir?
- Yeni mezun CV’sinde deneyim yoksa ne yazılır?
- İş dünyasında iletisimde en etkili yöntemler nelerdir?
- İK mülakatında kültürel uyum ve değerler nasıl ölçülür?
- Şimdiden Not Edin: 2023’te Mutlaka Katılmanız Gereken Kariyer Fuarları
- Is yerinde takim calismalarinda iletisimi gelistirmek için en etkili yontemler nelerdir?