Kargo hasarı durumunda ne yapılır?
Kargo Hasarı Durumunda Ne Yapılmalı?
Kargo hasarı, hem alıcı hem de gönderici için sorun yaratabilir. Hasar meydana geldiğinde izlenmesi gereken adımlar şunlardır:- Hasarı Belgeleyin: Kargoyu aldıktan sonra kutunun ve içindeki ürünün fotoğraflarını çekin.
- Kargo Şirketine Bildirin: Hasarı en kısa sürede kargo şirketine bildirin. Genellikle, bu işlem için belirli bir süre vardır.
- Ürün İadesi ve Değişimi: Kargo şirketinin talimatlarına göre hasarlı ürünü iade edin veya değiştirin.
- Destek Alın: Eğer sorun çözülmezse, tüketici hakları derneklerine veya ilgili kurumlara başvurabilirsiniz.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- Affiliate marketing nedir?
- E-ticarette fatura nasıl kesilir?
- Google Ads e-ticaret kampanyası nasıl kurulur?
- Hepsiburada satıcı hesabı nasıl açılır?
- Mesafeli satış sözleşmesi ve ön bilgilendirme formu nasıl hazırlanır?
- 3D Secure nedir ve neden önemlidir?
- Mikrobiyolojide önemli bir rol oynayan bakterilerin çeşitli türleri nelerdir?
- Black Friday kampanyaları nasıl hazırlanır?
- Ticarette arz ve talep nedir?
- Affiliate programı nasıl kurulur?
- Kargo süreçleri nasıl yönetilir?
- Online alışveriş nasıl yapılır?
- E-ticaret sitelerinde artırılmış gerçeklik nasıl kullanılır?
- Sadık müşteri kitlesi nasıl oluşturulur?
- Metaverse ticareti nedir?
- Kategori benchmark çalışması: fiyat, hız ve puan kıyaslaması
- Online moda alışverişinde nelere dikkat edilmeli?
- SEO: ürün schema işaretlemesi ve yapılandırılmış veri nasıl eklenir?
- Müşteri şikayetleri nasıl yönetilir?
- Tahsilat, ödeme mutabakatı ve pazaryeri hesap ekstresi nasıl okunur?