Linkedin Hesabına Sertifika Ekleme

LinkedIn Hesabına Sertifika Ekleme

LinkedIn hesabınıza sertifika eklemek, profesyonel imajınızı güçlendirmek için önemlidir. Aşağıdaki adımları izleyerek sertifikalarınizi kolayca ekleyebilirsiniz.

Adım 1: Profili Düzenleme

- LinkedIn hesabınıza giriş yapın. - Profilinizi açın. - \"Profilinizi Düzenleyin\" butonuna tıklayın.

Adım 2: Sertifikayı Ekleme

- \"Sertifikalar\" bölümüne gidin. - \"Ekle\" butonuna tıklayın.

Adım 3: Bilgileri Doldurma

Aşağıdaki bilgileri doldurun:
  • Sertifika Adı: Aldığınız sertifikanın ismi
  • Verici Kurum: Sertifikayı veren kuruluşun adı
  • Tarih: Sertifikanın alındığı tarih
  • Tarih Sürekliliği: Eğer geçerli bir süre varsa belirtin
  • Bağlantı: Sertifikaya ait bir bağlantı varsa ekleyin

Adım 4: Kaydetme

- Bilgileri doldurduktan sonra \"Kaydet\" butonuna tıklayın. Sertifikanız artık profilinizde görüntülenecektir. Özgeçmişinizi zenginleştirerek kariyerinize yeni kapılar açabilirsiniz.

Cevap yazmak için lütfen .

Linkedin Hesabına Sertifika Ekleme

🐞

Hata bildir

Paylaş