Tapu randevusu nasıl alınır?

Tapu Randevusu Nasıl Alınır?

Tapu randevusu almak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
  • Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Web Sitesi: Resmi web sitesine girin.
  • Randevu Sistemi: \"Randevu Al\" bölümüne tıklayın.
  • Kişisel Bilgiler: Ad, soyad, T.C. kimlik numarası gibi bilgilerinizi girin.
  • İşlem Seçimi: Yapmak istediğiniz işlemi seçin (satış, ipotek, devretme vb.).
  • Şube Seçimi: Size en uygun tapu müdürlüğünü seçin.
  • Tarih Belirleme: Uygun tarih ve saat seçin.
  • Onay: Girdiğiniz bilgileri kontrol ederek randevunuzu onaylayın.
Alternatif olarak, tapu müdürlüklerine telefonla da randevu alabilirsiniz.

Cevap yazmak için lütfen .

Tapu randevusu nasıl alınır?

🐞

Hata bildir

Paylaş