SGK iletişim kanalları: ALO 170, merkez ve online başvuru
SGK İletişim Kanalları
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ile iletişim kurmak için çeşitli yöntemler bulunmaktadır. Aşağıda ana iletişim kanalları sıralanmıştır:
- ALO 170: SGK\'nın çağrı merkezi. Her türlü soru ve sorun için 7/24 hizmet vermektedir.
- Merkezler: SGK il ve ilçe müdürlüklerinde yüz yüze hizmet alınabilir.
- Online Başvuru: SGK\'nın resmi web sitesi üzerinden e-Devlet kapısı aracılığıyla çeşitli başvurular yapılabilir.
Bu kanallar aracılığıyla SGK ile etkili bir şekilde iletişim kurabilirsiniz.
Cevap yazmak için lütfen
.
Aynı kategoriden
- SGK numarası nasıl öğrenilir?
- Malullük aylığı bağlanmama nedenlerine nasıl itiraz edilir?
- Sigortalı işe giriş bildirimi ne zaman yapılır?
- GSS prim borcu nasıl yapılandırılır ve taksitlendirilir?
- Emekli aylığına itiraz nasıl edilir?
- SGK hafta sonu çalışır mı?
- Yabancı uyruklu çalışanların SGK bildirimi nasıl yapılır?
- Bağ-Kur dondurma ve ihya (canlandırma) nasıl yapılır?
- SGK analık ödeneği nedir?
- SGK teşviklerinin muhasebeleştirilmesi nasıl yapılır?
- SGK randevu işlemleri nasıl alınır?
- İşten çıkış bildirgesi nedir?
- SGK borcu nasıl sorgulanır?
- Rapor parası hangi sürelerde ödenir?
- SGK vizite girişi nedir?
- Dul ve yetim maaşı başvurusu nasıl yapılır?
- SGK rapor sorgulaması nasıl yapılır?
- Fiili hizmet zammı (yıpranma payı) hangi mesleklere verilir?
- Kamu görevlilerinde (4C) emeklilik hesaplaması nasıl yapılır?
- Vefat halinde dul ve yetim aylığı nasıl bağlanır?