SGK iletişim kanalları: ALO 170, merkez ve online başvuru

SGK İletişim Kanalları

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ile iletişim kurmak için çeşitli yöntemler bulunmaktadır. Aşağıda ana iletişim kanalları sıralanmıştır:

  • ALO 170: SGK\'nın çağrı merkezi. Her türlü soru ve sorun için 7/24 hizmet vermektedir.
  • Merkezler: SGK il ve ilçe müdürlüklerinde yüz yüze hizmet alınabilir.
  • Online Başvuru: SGK\'nın resmi web sitesi üzerinden e-Devlet kapısı aracılığıyla çeşitli başvurular yapılabilir.

Bu kanallar aracılığıyla SGK ile etkili bir şekilde iletişim kurabilirsiniz.


Cevap yazmak için lütfen .

SGK iletişim kanalları: ALO 170, merkez ve online başvuru

🐞

Hata bildir

Paylaş